امداد خودرو 

امداد خودرو از جمله خدمات است که به صاحبان خودرو ارائه می شود. خدماتی که مراکز امداد خودرو به مشتریان خود ارائه می دهند، بر اساس مشکلی است که برای خودرو پیش آمده باشد. با دریافت کارت اشتراک خدمات امداد خودرو ، به راحتی می توانید به مدت یکسال از خدمات رایگان و تخفیف دار شرکت امداد خودرو بهره مند شوید، ضمن آنکه در هر شرایط زمانی و مکانی می توانید از این مزایا بهره مند شوید و نگران ماندن در جاده های درون شهری و برون شهری نباشید.

خدمات امداد خودرو

خدمات امداد خودرو شامل اعزام امدادگر، حمل خودرو با استفاده از خودرو یدک کش، در صورت نیاز تعویض لاستیک، خدمات مشاوره تلفنی، بررسی سیستم خنک کننده، سیستم برق خودرو، بخش سوخت رسانی، سیستم های ترمز و کلاج و غیره می باشد. این نوع خدمات با خرید کارت اشتراک امداد خودرو، برای چند دفعه به صورت رایگان و برای دفعات نامحدود، با چند درصد تخفیف به مشتریان امداد خودرو ارائه می شود. بنابراین با اطمینان می توانید در بازه زمانی، از مزایای خدمات امداد خودرو بهره مند شوید.

با پرداخت هزینۀ ناقابل برای خرید کارت اشتراک امداد خودرو، می توانید این اطمینان را داشته باشید که به مدت یک سال، در صورت وقوع حادثه در هر منطقه ای می توانید خدمات فنی و مکانیکی این مجموعۀ سرویس امداد خودرو را دریافت نمائید. به عنوان مثال ممکن است نیمه شب، خودرو شما باتری خالی کرده باشد و دارای تجهیزات شارژ باتری نباشید و یا هیچ وسیله نقلیه ای در آن منطقه توقف نمی کند، در این زمان به راحتی می توانید از خدمات سرویس امداد خودرو با حداقل هزینه استفاده نمائید.

امداد خودرو آبتین به عنوان یکی از مراکز خدمات دهی امداد خودرو در تهران می باشد، که امکان ارائه سرویس امداد خودرو به سراسر کشور می باشد. در رابطه با نحوۀ خرید کارت اشتراک خدمات امداد خودرو سیار ، می توانید با واحد خدمات دهی تماس بگیرید.

تماس با ما

برای ارتباط با امداد آبتین لطفاً با شماره های زیر تماس بگیرید

  09381269128

09361594124

09197304944

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1203
نمایش همه
علاقه مندی ها ()