لاستیک، از مهمترین لوازم خودرو محسوب می شود که نقش بسزایی در سرعت حرکت خودرو دارد. اگر بر روی تایر را مشاهده کرده باشید، نوشته های حکاکی شده ای را مشاهده می کنید که به عنوان مشخصات فنی لاستیک خودرو شناخته می شوند و هنگام خرید لاستیک خودرو، باید نسبت به معنای آنها آگاهی کافی داشته باشید.

فروش انواع لاستیک

فروش انواع لاستیک خودرو سواری، کشاورزی، ماشین آلات سنگین و غیره را می توانید مشاهده نمائید که دارای مشخصات تولید اختصاصی می باشند. پیش از خرید لاستیک خودرو باید توجه داشته باشید که اندازه ابعاد تایر، حد سرعت مجاز، میزان پهنای تایر، میزان مقاومت حرارتی تایر، حد توان چسبندگی لاستیک نسبت به سطح زمین، میزان سایش تایر و همچنین مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ به کار رفته در ساخت تایر به طور کامل بررسی شود و متناسب با نوع خودرو، خرید بهترین لاستیک را با مشخصات فنی داشته باشید.

هنگام خرید انواع لاستیک، توجه به مشخصات تایر استاندارد نیاز است چون باید توان و قدرت کافی نسبت به فشارهای وارده داشته باشد. همچنین هنگام انتخاب تایر خودرو، میزان سرعت و شرایط رانندگی و شرایط جاده و آب و هوا را نیز در نظر داشته باشید. به عنوان مثال متناسب با شرایط آب و هوای شمال که میزان بارندگی فصلی و غیر فصلی زیاد می باشد، باید لاستیک چهار فصل و یا تایر جاده های خیس را خریداری نمائید که کارایی لازم را برای چنین موقعیت هایی داشته باشد.

قیمت لاستیک اصل

قیمت لاستیک اصل را می توانید از فروشگاه های معتبر پخش انواع تایر، پرسش نمائید. با توجه به نوسانات حاکم در بازار، قیمت خرید لاستیک ثابت نمی باشد و به همین دلیل پیش از خرید تایر، می توانید به صورت اینترنتی و تلفنی از قیمت تایرها مطلع گردید.

مجموعه بازرگانی میر جعفری، چندین سال است که در زمینۀ  فروش انواع تایرهای ارزان سواری و غیر سواری اصل، با قیمت ارزان فعالیت دارد.

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 550
نمایش همه
علاقه مندی ها ()