لاستیک دانلوپ یکی دیگر از برندهای لاستیک می باشد که در جهان عرضه می شود و در کشور ایران نیز توسط فروشگاه های معتبر، با کیفیت اصل به فروش می رسد. تایر دانلوپ محصول کشور ژاپن می باشد که از کیفیت بالا برخوردار می باشد. هنگام خرید لاستیک دانلوپ باید توجه داشته باشید که اندازه آج لاستیک با مشخصات تایری که قرار است شما خریداری نمائید به یک اندازه می باشد و یا نه. برای اطلاع از قیمت لاستیک دانلوپ از طریق لینک مراجعه نمایید. 

خرید و فروش انواع لاستیک دانلوپ

همانطور که می دانید تایر دانلوپ ژاپن نیز دارای تنوع طرح و مدل و می باشد که متناسب با خودروهای مختلف ساخته شده اند. به عنوان مثال می توان لاستیک دانلوپ سواری، لاستیک های دانلوپ شاسی بلند، انواع لاستیک دانلوپ ماشین های کشاورزی، انواع لاستیک دانلوپ ماشین های سنگین و غیره را نام برد که دارای سایز و ویژگی های اختصاصی می باشند.

هر کدام از لاستیک های دانلوپ و دیگر تایرها متناسب با نوع خودرو طراحی شده اند تا توان و فشار بار خودرو را بتوانند تحمل کنند. بر روی تایر دانلوپ نیز همانند دیگر لاستیک ها دارای نوشته هایی می باشد که مشخصات ساخت لاستیک بر روی آنها حکاکی شده است که با توجه به آنها می توان به حداکثر میزان سرعت، حداکثر میزان فشار بار، سایز لاستیک، ترکیبات به کار رفته در ساخت تایر، مقاومت حرارتی تایر، رادیال و میزان چسبندگی تایر به سطح زمین پی برد. در نتیجه با در دست داشتن این مشخصات می توان به راحتی مناسب ترین لاستیک دانلوپ را با کیفیت عالی و بازدهی بالا خریداری نمود. خرید اینترنتی انواع لاستیک از طریق سایت صورت می گیرد. 

قیمت لاستیک دانلوپ

قیمت لاستیک دانلوپ، با توجه به مدل و نوع تایر، متغیر می باشد. ضمن آنکه به دلیل وجود نوسانات بازار، نمی توان قیمت ثابتی را مشخص نمود.

مجموعه بازرگانی میر جعفری با سال ها فعالیت مداوم در عرصۀ فروش انواع لاستیک دانلوپ و سایر برندهای تایر در تهران مشغول به کار می باشد.

آدرس: خيابان شريعتي- پايين تر از پل رومي- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفري

موبايل خدمات پشتيباني : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 962
نمایش همه
علاقه مندی ها ()