لاستیک هدوی از دیگر برندهای معروف تایر در سطح جهان می باشد که حاصل ساخت کشور چین است و مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. امروزه خرید و فروش انواع لاستیک هدوی را می توان در سطح کشور مشاهده نمود که دارای مشخصات و ویژگی های اختصاصی می باشد، ضمن آنکه از متریال با کیفیت در ساخت انواع لاستیک سواری هدوی به کار برده می شود.

خرید لاستیک سواری هدوی

خرید اینترنتی لاستیک هدوی  را می توانید از فروشگاه های معتبر پخش لاستیک در تهران و شهرستان و همچنین نمایندگی رسمی فروش لاستیک سواری هدوی تهیه نمائید. با در نظر گرفتن مشخصات فنی خودرو سواری خود، می توانید با مراجعه به چنین مراکزی و همچنین به صورت اینترنتی از موجودیت بهترین لاستیک سواری هدوی مطلع گردید و پس از بررسی تمام مشخصات مندرج بر روی تایرف اقدام به سفارش خرید اینترنتی لاستیک سواری هدوی نمائید.

با خرید اینترنتی تایر، می توانید در زمان و هزینه صرفه جویی نمائید و از هر منطقه ای می توانید مناسب ترین لاستیک را با قیمت ارزان کیفیت مرغوب خریداری نمائید. توجه داشته باشید که زمان تاریخ انقضاء تایر بر روی لاستیک درج نشده است، بلکه تاریخ تولید تایر درج شده است که بر حسب سال میلادی و هفته است و مدت اعتبار تایر، به اندازۀ 4 تا 5 سال در نظر گرفته می شود. اگر لاستیک سواری که خریداری می کنید نو بوده باشد ولی 5 سال از تاریخ تولید آن گذشته باشد، به هیچ عنوان تایر را با قیمت ارزان نیز خریداری نمائید چون امکان پوسیدگی الیافت تایر بیشتر از حد معمول می باشد. پخش انواع لاستیک سواری از طریق سایت انجام می گیرد.

با این تفاسیر به راحتی می توانید با أخذ مشورت از سوی کارشناسان فروش مجرب تایر هدوی، اقدام به خرید بهترین لاستیک سواری هدوی نمائید.

مجموعه بازرگانی میر جعفری به عنوان نمایندگی رسمی تایر سواری هدوی در ایران فعالیت می کند و شرایط مناسب خرید و سفارش اینترنتی انواع تایر سواری هدوی را برای جلب رضایت مشتریان فراهم نموده است.

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1437
نمایش همه
علاقه مندی ها ()