لاستیک میشلن به عنوان یکی از برندهای معتبر کشور فرانسته در سراسر جهان عرضه می شود که دارای تنوع محصولات لاستیک می باشد. امروزه فروشگاه و مجموعه های بزرگی در حوزۀ فروش انواع لاستیک میشلن در ایران فعالیت می کنند که با اطمینان کامل، امکان خرید تایر میشلن را متناسب با خودروهای سواری و غیر سواری فراهم نموده است.

خرید و فروش لاستیک میشلن

 خرید و فروش لاستیک های میشلن در ایران نیز طرفداران خاص خود را دارد چون به عنوان یکی از برندهای معروف جهانی محسوب می شود. به همین منظور با مراجعه به نمایندگی های مجاز فروش لاستیک میشلن، بر اساس نوع خودرو، سفارش خرید لاستیک سواری میشلن را به صورت اینترنتی ثبت نمائید. هنگام خرید انواع لاستیک، همواره به یاد داشته باشید که تمام مشخصات مندرج بر روی تایر را بررسی نمائید که متناسب با نوع خودرو شما و همچنین شرایط محیطی سازگاری لازم داشته باشد.

لاستیک به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات خودرو محسوب می شود که سرعت و کیفیت حرکت خودرو را تحت تأثیر خود قرار می دهد. به همین منظور می توانید به فروشگاه های معتبر فروش لاستیک میشلن مراجعه نمائید و مطابق با مشخصات خودرو، مناسب ترین تایر سواری میشلن را با قیمت ارزان خریداری نمائید. برای اطلاع از هزینه خرید لاستیک سواری به سایت مراجعه نمایید. 

اندازه تایر، حد مجاز سرعت، حداکثر میزان فشار باد، حد بار مجاز، میزان مقاومت حرارتی تایر، میزان چسبندگی تایر به سطح جادۀ خشک و خیس، میزان مقاومت سایش تایر و همچنین ترکیبات ساخت تایر از جمله انواع مشخصات مندرج بر روی تایرهای میشلن است، که به خریدار کمک می کند تا متناسب با مدل و برند خودرو، بتوانند بهترین لاستیک میشلن را خریداری نمایند.

مجموعه بازرگانی میر جعفری، با سال ها فعالیت مداوم در حوزۀ فروش انواع لاستیک میشلن در ایران فعالیت می کند چون تایرهای سواری میشلن همانند برخی از انواع برند خارجی لاستیک، دارای کیفیت عالی می باشند.

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 631
نمایش همه
علاقه مندی ها ()