لاستیک فالکن از جمله معروف ترین برندهای تایر شرکت های ژاپنی است که در سراسر جهان معروف است. کیفیت ساخت تایر فالکن بسیار عالی می باشد، به نحوی که در ایران دارای طرفداران زیادی می باشد و مالکان خودرو سواری تمایل دارند با خرید لاستیک سواری فالکن، برای چندین سال با اطمینان از خودرو خود استفاده نمایند و نیاز به تعویض تایر در مدت زمان کوتاه نداشته باشند.

خرید لاستیک سواری فالکن

 خرید لاستیک فالکن را می توانید از نمایندگی های فروش تایر فالکن تجربه کنید. اگر قصد خرید تایر سواری را برای خودرو خود دارید و تا حالا سابقه خرید نداشته اید، بهتر است اطلاعات خود را در رابطه با معنای اطلاعات درج شده بر روی تایر آگاه سازید و پس از بررسی های کامل اقدام به خرید مناسب ترین لاستیک سواری فالکن نمائید. با توجه به مشخصات فنی مندرج بر روی تایر سواری فالکن، سپس می توانید تصمیم به خرید بهترین لاستیک سواری فالکن نمائید.

تاریخ تولید تایر (درج سال میلادی و هفته)، ذکر حداکثر فشار باد تایر بر حسب psi، میزان حداکثر بار مجاز، اندازه های تایر که شامل پهنای تایر، فاق تایر، رادیال و قطر رینگ، میزان حداکثر سرعت تایر، حد توان مقاومت حرارتی، میزان چسبندگی تایر به سطح آسفالت متناسب با جاده خیس و خشک، سطح ساییدگی تایر و در انتها ترکیبات ساخت تایر از مهمترین مشخصاتی است که بر روی تایر سواری فالکن و دیگر لاستیک ها درج شده است. با این تفاسیر به راحتی می توانید مناسب ترین نوع تایر سواری را برای خودرو خود با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری نمائید. برای خرید لاستیک سواری ارزان از طریق لینک اقدام نمایید. برای اطلاع از قیمت لاستیک های سواری از طریق لینک ها اقدام نمایید. 

مجموعه بازرگانی میر جعفری به عنوان یکی از نمایندگی های فروش لاستیک فالکن در تهران و سایر شهرستان ها فعالیت دارد که توانسته است، برای رفاه حال مشتریان شرایط مناسبی را برای خرید اینترنتی انواع تایر سواری فالکن فراهم سازد.

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1063
نمایش همه
علاقه مندی ها ()