تایر بخش مهمی از خودرو را شامل می شود که نقش مهمی در میزان سرعت خودرو دارد. قابل به ذکر است که هیچ خودرویی بدون لاستیک، نمی تواند حرکت کند. خوشبختانه با افزایش تنوع خودرو، متناسب با آن، انواع تایر خودرو با برندهای خارجی و ایرانی نیز به بازار عرضه می شوند تا متناسب با نوع خودرو، بتوان جایگزین تایر خودرو کهنه و فرسوده نمود.

خرید انواع تایر

خرید انواع تایر ، نیاز به کسب دانش دارد تا بتوان متناسب با نوع خودرو و همچنین آگاهی از اطلاعات نوشته شده بر روی لاستیک خریداری شود. انواع تایر سواری، تایر خودروهای کشاورزی، انواع تایر خودرو شاسی بلند، انواع تایر ماشین آلات سنگین و غیره در بازار موجود می باشد که می توانید متناسب با نوع خودرو، به صورت حضوری و اینترنتی خریداری نمائید. تنوع برند لاستیک خودرو در بازار بسیار متعدد می باشد که می توان به تایر میشلن، تایرهای دانلوپ، انواع تایر هد وی، تایرهای اتسو، انواع تایر تری انگل و تایر فالکن اشاره نمود که دارای تنوع محصولات تایر با کیفیت می باشند.

اگر مبتدی هستید در خرید لاستیک خودرو، می توانید پیش از خرید تایر خودرو با افراد متخصص مشورت نمائید. پس از بررسی های کافی، سپس می توانید مناسب ترین نوع لاستیک را خریداری نمائید که از کیفیت عالی برخوردار باشد.

فروش تایر قیمت ارزان

فروش تایر قیمت ارزان را توسط فروشگاه های تأمین کنندۀ انواع تایر خودرو می توانید مشاهده نمائید. نکتۀ کلیدی که در این رابطه مطرح می شود، این است که هنگام خرید تایر اتومبیل، باید کیفیت جنس لاستیک را در نظر داشته باشید، تا اینکه قیمت ارزان تایر را ملاک خرید لاستیک در نظر بگیرید. برای خرید لاستیک سواری به سایت مراجعه نمایید. 

مجموعه بازرگانی میر جعفری، با فعالیت چندین ساله در عرصۀ پخش انواع تایر در تهران فعالیت دارد و برای جلب رضایت مشتریان، بستر سفارش اینترنتی انواع تایر سوای خودرو را فراهم نموده است.

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 718
نمایش همه
علاقه مندی ها ()