ساخت ریموت خودرو برای افرادی که ریموت خود را گم کرده اند و یا با مشکل روبرو شده است، در نظر گرفته شده است. به دلیل تنوع خودروهای لوکس و هوشمند در ایران، علاوه بر خودروهای غیر هوشمند، مراکز متعددی به صورت تخصصی در عرصۀ ارائه خدمات ساخت ریموت و سوئیچ خودرو فعالیت می کنند تا دغدغۀ مالکان خودرو را نسبت به این مسائل مرتفع سازند.

ارائه خدمات ساخت ریموت خودرو

خدمات ساخت ریموت خودرو ، نیاز به تخصص کافی دارد. بنابراین برای دریافت چنین خدماتی نیاز است که به مراکز فنی و تخصصی مراجعه نمائید تا کیفیت وسایل ساخته شده با اصل آنها مطابقت داشته باشد. در چنین مراکزی، امکان ساخت ریموت خودرو لوکس همانند خودروهای بنز، مزدا میتسوبیشی، بی ام وو، پروشه، تیوتا، لگسوز، هیوندا، کیا، نیسان، مزدا، انواع خودرو فولکس واگن و غیره محیا می باشد.

در نتیجه می توانید با ارسال ریموت و قطعات معیوب خودرو خود، درخواست ساخت ریموت اتومبیل خود را داشته باشید و کارشناسان مجرب فنی، پس از بررسی های قطعات توسط دستگاه های پیشرفته مدرن، اقدام به ساخت ریموت خودرو مورد نظر شما نمایند.

فلذا مالکین خودروهای لوکس و غیر لوکس می تواند در صورت نداشتن ریموت یدک، اقدام به ساخت ریموت یدک خودرو نمایند تا در صورت نیاز بتوانند از آن استفاده نمایند. ممکن است هنگام مسافرت و یا در مسیر ریموت خود را گم کنید و یا با مشکل روبرو شود، به همین دلیل ریموت یدک خودرو به شما کمک می کند که در مسیر باز نمانید. برای سفارش ساخت سوئیچ و ریموت هیوندا به سایت مراجعه نمایید. 

برخی از افراد تصور می کنند که قیمت ساخت ریموت خودرو بسیار گران می باشد، که البته با توجه به اینکه شما می توانید از مزایای ریموت یدک خودرو بهره مند شوید، مقرون به صرفه می باشد.

مرکز تهران سوئیچ به عنوان یکی از مراکز تخصصی ساخت ریموت انواع خودرو در تهران فعالیت می کند که با ریموت اصل خودرو برابری می کند.

آدرس : تهران چهار راه نظام آباد خیابان رجبی تقاطع بیست متری انصارالحسین پلاک 80 تهران سوئیچ

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

02177586296

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 929
نمایش همه
علاقه مندی ها ()