خرید و فروش انواع لاستیک دانلوپ

لاستیک دانلوپ از با کیفیت ترین  لاستیک های رادیال می باشد، که در ساخت آن ها از مدرن ترین تکنولوژی های ساخت و ترکیباتی از قبیل الیاف و رشته های فلزی، مواد شیمیایی، کربن استیل و غیره استفاده شده است. این تایر ها از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند و در برابر عوامل محیطی، ضربه، برخود اجسام برنده و غیره مقاومت بالایی دارند، و طول عمر مفید آن ها در مقایسه با دیگر تایر های بایاس و قدیمی در حدود 40 تا 60 درصد بیشتر می باشد، که البته این مسئله در افزایش قیمت لاستیک دانلوپ نیز بسیار موثر می باشد.  تایر ها از آخرین اجزاء تشکیل دهنده سیستم انتقال قدرت می باشند، که در صورت خرابی، کیفیت پایین و نامرغوب بودن به دیگر قسمت های زیربندی ماشین آسیب وارد می کنند، و  استهلاک آن را افزایش می دهد و هزینه های تعمیر و نگهداری ماشین آلات را به مراتب بالاتر می برد. لاستیک دانلوپ هم مانند اکثر تایرهای تولیدی از فناوری تیوپلس نیز پشتیبانی می کند، که سبب افزایش ضریب ایمنی در آن ها می شود.

از مهمترین ویژگی های لاستیک دانلوپ می توان به نرمی و انعطاف پذیری بالا، چسبندگی بسیار مناسب، کنترل و ایمنی بالا و وزن کم اشاره کرد، که سبب شده این محصول ژاپنی در سراسر دنیا مخاطبان بسیاری پیدا کند، و شعب نمایندگی و فروش لاستیک دانلوپ در کشور های مختلف برپا شود، تا متقاضیان این برند معتبر را از مزایا و تعهدات کمپانی دانلوپ در قبال محصولاتش بهره مند نمایند. در هنگام خرید لاستیک دانلوپ باید به نوشته ها و اعداد هک شده بر روی تایر دقت نمود، و مشخصات آن را با سایز و ابعاد تایر خود مطابقت داد، تا در هنگام نصب و استفاده به مشکل برنخورد.

از بزرگ ترین و معتبرترین شعب فروش لاستیک دانلوپ می توان به فروشگاه اینترنتی دیجی تایر اشاره کرد، که سالهاست در زمینه خرید و فروش آنلاین انواع لاستیک در برند های مطرح و معتبر جهانی و داخلی فعالیت می کند، این مرکز با ارسال انواع لاستیک دانلوپ با ارزان ترین قیمت، تضمین کیفیت و اصالت کالا از اعتبار بسیار بالایی در بین خریداران برخوردار است.

تماس با بازرگانی میر جعفری

آدرس: خيابان شريعتي- پايين تر از پل رومي- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفري

موبايل خدمات پشتيباني : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

كدپستي: ١٩٣٣٧١٣٥١٤

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 659
نمایش همه
علاقه مندی ها ()