سفری بدون محدودیت و رو به جلو با لاستیک هدوی

لاستیک هدوی همواره بر توسعه‌ و تنوع به ویژه در گذر زمان تاکید دارد. تولیدکنندگان در این مجموعه با در نظر گرفتن خواسته‌های بازار و مشتریان در کلاس جهانی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند. اگر کیفیت لاستیک برایتان مهم است و در انتخاب یک برند معتبر به مشکل برخورده‌اید، انواع لاستیک هدوی را انتخاب کنید. هدوی با در نظر گرفتن مسائل اقتصادی در کنار تنوع محصولات خود، به مشتریان اجازه می‌دهد با هر بودجه‌ای اقدام به خرید لاستیک کنند و نگران کیفیت محصول نباشند.

متخصصان و مشاوران برند هدوی راه‌گشای مشتریان خواهند بود و آن‌ها را در انتخاب و خرید محصولی مفید یاری خواهند کرد. هرچند این برند در سالیان اخیر به تولید محصولات دیگری نیز روی آورده است اما هم‌چنان بر تولید لاستیک تمرکز دارد و عمده‌ی فعالیت این شرکت به طراحی و ساخت تایر به ویژه لاستیک کامیون و خودروهای شخصی مربوط می‌شود.

آشنایی با انواع لاستیک هدوی

شرکت هدوی در تولید لاستیک خودروهای خارج از جاده و شاسی‌بلند شهرتی جهانی دارد. انواع لاستیک هدوی را می‌توان به شکل زیر دسته‌بندی کرد:

  • لاستیک خودروهای شخصی و مسافربری
  • لاستیک‌های کیفیت‌بالا (High Performance)
  • لاستیک خودروهای شاسی بلند
  • لاستیک کامیون‌های سبک
  • لاستیک‌های تابستانی
  • لاستیک‌های زمستانی
  • لاستیک‌های تجاری
  • لاستیک‌های خارج از جاده

شرکت هدوی از طریق همکاری با دانشگاه‌های بزرگ و هم‌چنین با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته و با اخذ گواهینامه‌های فنی و بین‌المللی متعدد، محصولاتی مطمئن را روانه‌ی بازار می‌کند و به همین شیوه توانسته است در تولید محصولات دیگری نظیر رینگ‌های آلیاژی نیز به موفقیت دست یابد. شما می توانید انواع مختلف لاستیک سواری را در فروشگاه دیجی تایر مشاهده کرده و در صورت نیاز خریداری نمایید.

هدوی با شرکت‌های معتبر کامیون‌سازی نظیر سینوتراک قراردادهای همکاری منعقد کرده است که این امر  موجب رشد و گسترش روزافزون این برند شده است.

لاستیک هدوی سالانه در حجم انبوهی تولید و به سراسر دنیا صادر می‌شود. هدف هدوی ایجاد یک کسب‌وکار برد-برد است که در این فرایند هم مشتری و هم تولیدکننده هر دو به یک میزان سود می‌برند.

ارتباط با ما

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 602
نمایش همه
علاقه مندی ها ()