آشنایی با لاستیک میشلن

لاستیک میشلن در میان رقبای اروپایی خود از شهرتی عظیم و جهانی برخوردار است. نام این برند برگرفته از نام بنیان‌گذار آن است. این شرکت فرانسوی در سال 1889 تاسیس شد. پس از بریجستون که غول تایرسازی دنیاست، میشلن در رده‌ی دوم قرار دارد. رسیدن به چنین مقامی طی سالیان متمادی کار آسانی نبوده است و این کمپانی با بهره‌گیری از طرح‌های خلاقانه و اهداف آرمانی خود را تا این سطح بالا کشیده است.

چرا لاستیک میشلن؟

صاحبان کمپانی لاستیک های میشلن کارایی کامل و تمام عیار را در دستور کار خود قرار داده‌اند. آن‌ها سعی می‌کنند پیش از آن‌که مشتریان چیزی به زبان بیاورند نیازهای آنان را بشناسند و در طراحی خود بگنجانند. آن‌ها می‌دانند که مشتریان از یک لاستیک ماشین چه انتظاراتی دارند. از آن‌جایی که جاده همواره ممکن است با اتفاقاتی پیش‌بینی نشده همراه باشد، برخورداری از یک لاستیک خوب می‌تواند تا حد زیادی خیال افراد را راحت کند.

از جمله مواردی که در طراحی لاستیک میشلن مورد توجه قرار می‌گیرد می‌توان به این موارد اشاره کرد: آشنایی کامل با نیازهای مشتری و درک آنان، استفاده از مهندسان مواد و افرادی که با انجام آزمایش‌های متعدد بهترین مواد ممکن را در تولید لاستیک استفاده می‌کنند، طراحی‌هایی به منظور بهبود کیفیت و کارایی لاستیک، آزمایش قدرت تایرها، برتری در تولیدات و حتی اختراع محصولات و ابداعات متنوع.

دوام لاستیک از جمله مسائلی است که هنگام خرید برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل شرکت میشلن این نکته را مدنظر قرار داده است. شاید فکر کنید قیمت این لاستیک کمی بالا است اما باید در پاسخ گفت که با پرداخت هزینه‌ای بیشتر صاحب لاستیکی می‌شوید که عمر و دوام و کیفیت بیشتری دارد و تا حد زیادی شما را از مراجعه‌ به تعمیرگاه بی‌نیاز می‌کند و این خود نوعی صرفه‌جویی در هزینه‌ها محسوب می‌شود.

وسواس 125 ساله‌ی کمپانی لاستیک میشلن در تولید محصولات، تاکنون این برند را به یکی از برترین‌های جهان تبدیل کرده است که شاید بسیاری از کمپانی‌های دیگر آرزوی دست یافتن به چنین رتبه‌ای را داشته باشند. دیجی تایر عرضه کننده انواع لاستیک در برندهای مختلف می باشد. برای سفارش و خرید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 704
نمایش همه
علاقه مندی ها ()