تفاوت‌های لاستیک فالکن با سایر تایرها

چه چیزی لاستیک های فالکن را از سایر برندهای جدا می‌کند؟ تغییراتی که این شرکت در لاستیک‌های تولیدی خود ایجاد می‌کند منجر به کیفیت و دوام بیشتر محصول می‌شود که رضایت خریداران را در پی دارد.

ویژگی‌های لاستیک فالکن

  • آج لاستیک: فالکن با تغییراتی که در آج تایر ایجاد کرده است به تراز شدن هرچه بیشتر لاستیک‌ها کمک می‌کند و به این شیوه رانندگان را از زمان مناسب برای دور زدن مطلع می‌کند. هم‌چنین با این تغییرات سایش و فرسودگی لاستیک کمتر شده که این اتفاق منجر به طولانی شدن عمر لاستیک می‌شود.
  • ساختار دوتایی لاستیک: برای جلوگیری از فرسودگی لاستیک فالکن، این شرکت از ماده‌ای ویژه در تایرهای خود استفاده می‌کند. ساختار دوتایی سطح لاستیک و قسمت درونی تایر، به گونه‌ای طراحی شده است که به عمر بیشتر آن کمک می‌کند. به این شیوه که ماده‌ی ضدپیری از قسمت درونی تایر به سطح لاستیک می‌رسد و مانع از پوسیدگی می‌شود. دلایل محیطی نظیر اشعه‌ی ماورای بنفش، ازن یا اکسیژن عواملی هستند که عمر لاستیک را کاهش می‌دهند.
  • بهبود عملکرد تایر در شرایط مرطوب: زمانی که جاده خیس است رانندگی امر آسانی نیست. شرکت فالکن برای این مورد نیز تدابیری اندیشیده و با استفاده از ماده‌ی سیلیس رانندگی را در این شرایط آسان کرده است.
  • استفاده از مواد مستحکم: استفاده از کمربندی عریض و محکم در ساختار درونی لاستیک فالکن، موجب عملکرد بهتر در حرکت تایر شده است. استفاده‌ی هم‌زمان از نایلون و الیاف آرامید باعث افزایش مقاومت تایر به ویژه در شرایط بارندگی و فصل زمستان می‌شود. طراحی شیک و جدید این لاستیک‌ها نیز در کنار استحکام بالا از دیگر مواردی است که ممکن است شما را به استفاده از این محصول مجاب کند.
  • طراحی خاص تایر برای بهبود عملکرد: شیارهایی که روی لاستیک فالکن قرار دارد به منظور افزایش مقاومت و پایداری بیشتر در شرایط مرطوب است. تمامی این موارد برای بهبود عملکرد تایر در نظر گرفته شده است تا لاستیکی مناسب و حرفه‌ای در اختیار مشتریان قرار گیرد.

برای سفارش و خرید انواع مختلف لاستیک سواری با کارشناسان ما در دیجی تایر در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 572
نمایش همه
علاقه مندی ها ()