لاستیک تری انگل محصولی قابل اطمینان

هر یک از تایرهای موجود در بازار ویژگی‌هایی دارند که به عنوان مزیت رقابتی آنان محسوب می‌شود. شاید بتوان گفت مزیت رقابتی لاستیک های تری انگل تنوع آن است. روند جهانی‌ سازی این برند را در مسیری قرار داده است که در سراسر دنیا نمایندگانی فعال به فروش لاستیک‌های تری انگل می‌پردازند. انتخاب یک لاستیک خوب از میان برندهای متنوع تولیدکننده‌ی لاستیک کار چندان آسانی نیست. ممکن است محصولات متنوع و مختلفی را تست کنید و در نهایت پس از کسب تجربه محصول مناسب‌تر را  انتخاب کنید. در این میان می‌توانید از برندهای بزرگ و مشهوری نظیر تری انگل شروع کنید که تا حد زیادی نگرانی‌های شما را برطرف می‌کند.

تنوع لاستیک تری انگل

تنوع لاستیک تری انگل، بسیار زیاد است. تری انگل بیش از 900 مدل لاستیک را در 280 اندازه‌ی متفاوت تولید می‌کند. توجه به همین اعداد و ارقام نشان می‌دهد که برای ساخت چنین محصولاتی به چه ماشین‌آلات و تجهیزات عظیمی نیاز است. سالانه بیش از 14 میلیون لاستیک خودرو، کامیون و اتوبوس توسط این شرکت تولید می‌شود که نشان از گستردگی و عظمت این برند دارد. تجهیزات صنعتی، ساختمانی و معدنی همگی با بهره‌گیری از تایرهای تری انگل با قدرت به فعالیت خود می‌پردازند. هم‌چنین بسیاری از کار‌خانه‌داران و تولیدکنندگان مطرح خودرو در سراسر دنیا، تری انگل را یکی از بهترین شرکت‌های تولید تایر می‌دانند.

تنوع لاستیک تری انگل دایره‌ای از محصولات تجاری (کامیون و اتوبوس)، خودروهای شخصی (اتومبیل‌های سواری) و ماشین‌های خارج از جاده (کامیون، لودر، جرثقیل و ...) را شامل می‌شود. طراحی و تولید تمام این محصولات نیازمند تخصص‌‌های ویژه‌ای است.

این‌‌که شرکتی با این گستردگی طی سالیان طولانی به چنین موفقیتی دست یافته است و روز به روز دایره‌ی فعالیت و محدود‌ه‌ی حرکت خود را افزایش داده است حاکی از کیفیت بالای محصولات آن است. این لاستیک‌ها را از فروشگاه دیجی تایر خریداری کنید و تا مدتی طولانی از خرید لاستیک‌های دیگر بی‌نیاز شوید.

ارتباط با ما

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1526
نمایش همه
علاقه مندی ها ()