بررسی تایر ماشین

بسیاری از ما شاید به همه‌ی قسمت‌های اتومبیل خود دقت کنیم اما در این میان عموما از انواع تایر غافل می‌شویم. از همین رو بهتر است نکاتی را در دستور کار قرار دهیم تا از جانب لاستیک‌ها دچار مشکل نشویم. در ادامه با چند فاکتور مهم آشنا می‌شویم که توجه به آن‌ها ایمنی و صرفه‌ی اقتصادی فراوانی را به همراه دارد.

چک کردن فشار تایر

فشار تایر را به صورت مداوم چک کنید. لاستیک‌های کم‌باد سوخت بیشتری مصرف می‌کنند و از لحاظ اقتصادی برای شما هزینه‌ساز خواهند بود. در حالی‌که اگر لاستیک‌ها پربادتر از حد معمول باشند، کنترل خود را در جاده از دست می‌دهید و همین امر شما و سایرین را در خطر قرار می‌دهد. فراموش نکنید لاستیک‌ها را زمانی چک کنید که سرد هستند و به تازگی مورد استفاده قرار نگرفته‌اند. در درجه‌ی اول باید دقت کنید که چه میزان بادی برای وسیله‌ی شما مناسب است. پس از اطلاع از این میزان باید به تنظیم باد لاستیک بپردازید.

توجه به آج تایر

اگر متوجه سایش در آج لاستیک شدید، این امر می‌تواند یکی از نشانه‌های تراز نبودن چرخ خودروی شما باشد. تنظیم چرخ‌ها هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ ایمنی امری مهم محسوب می‌شود. با مراجعه به تعمیرگاه می‌توانید این مشکل را حل کنید و از خطر تصادف و انحراف در جاده جلوگیری کنید.

توجه به وضعیت تایر

پیش از حرکت، لاستیک خودرو را بررسی کنید. ممکن است وسایلی تیز نظیر میخ یا سوزن موجب سوراخ شدن لاستیک شده باشند. از همین رو باید لاستیک را تعویض کنید.

نکته‌ی بسیار مهم دیگر این است که همیشه لاستیک زاپاس و وسایل پنچرگیری همراهتان باشد تا در جاده دچار مشکل نشوید. اگر لاستیک زاپاستان پنچر است یا فرسوده شده است، حتما در اولین فرصت به فکر تعمیر یا تهیه‌ی یک تایر دیگر باشید.

استفاده از تایر مناسب هر فصل

برخی تصور می‌کنند این قضیه چندان مهم نیست و تمام فصول را با یک لاستیک سپری می‌کنند. حتی لاستیک‌های مناسب تمام فصول هم واقعا برای فصل زمستان مناسب نیستند و برای جلوگیری از بروز مشکلات باید لاستیک‌هایی مناسب فصل سرما و جاده‌های یخ‌بسته یا خیس تهیه کنید. برای خرید انواع لاستیک سواری در برندهای مختلف از وب سایت دیجی تایر دیدن نمایید.

ارتباط با ما

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 736
نمایش همه
علاقه مندی ها ()