خودروی لیفان 820 یکی از خودروهایی می باشد که شما زمان فروش اقساطی کرمان موتور می توانید آن را خریداری کنید. این خودرو در میان انواع خودروهایی که شرکت خودروساز کرمان موتور تولید می کند محبوبیت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل افراد زیادی آن را خریداری می کنند . بدون شک بسیاری از افراد شاید توانایی خرید نقدی خودروی لیفان 820 را نداشته باشند به همین دلیل آنها می توانند بر اساس شرایطی که برای فروش اقساطی کرمان موتور وجود دارد این خودرو را خریداری کنند. نمای ظاهری این خودرو موجب شده است که بیشتر مشتریان جذب آن شوند و به صورت قسطی آن را خریداری کنند. همچنین باید بدانید طراحی کابین داخلی خودرو هم بسیار عالی و بی نظیر می باشد و به همین دلیل با نمونه های خارجی و اروپایی برابری می کند.برای خرید از نمایندگی فروش اقساطی کرمان موتور از طریق لینک اقدام نمایید.

فروش اقساطی کرمان موتور برای لیفان 820 :

شما می توانید این خودرو را بر اساس شرایط آسانی که برای خرید قسطی دارد خریداری کنید. یکی از مهمترین مواردی که زمان خرید قسطی باید به آن توجه داشته باشید این است که تمامی مدارک خود را زمان خردی تحویل دهید. این مدارک شما 3 ماه گردش حساب مالی تان هم می باشد. در واقع باید بدانید این مدرک نشان می دهد که شما قادر هستید اقساط خودرو را پرداخت کنید و نمایندگی با خیالی آسوده خودرو را تحویل شما می دهد.

به صورت کلی باید بدانید که اگر می خواهید برای خرید قسطی خودرو اقدام نمایید باید دسته چک هم داشته باشید. دقت نمایید که دسته چک تنها باید به نام خودتان باشد و اگر بخواهید چک فردی دیگری را ارائه دهید نمایندگی از شما آن را قبول نمی کند و تنها دسته چک خودتان را می پذیرد. از آنجایی که طراحی بیرونی و درونی این ماشین بسیار زیبا است روز به روز تولید آن افزایش پیدا می کند.

برای خرید از نمایندگی فروش اقساطی خودرو های داخلی از طریق لینک به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه نمایید. 

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1151
نمایش همه
علاقه مندی ها ()