خودروی لیفان X60 از آن دسته خودروهایی می باشد که شما زمان فروش اقساطی کرمان موتور می توانید این خودرو را خریداری کنید. این خودرو محصول کشور چین می باشد ولی کرمان موتور آن را مونتاژ کرده و تولید می کند و تاکنون مشتریان بسیار زیادی داشته است. این خودرو یکی از بهترین نمونه های شاسی بلند در میان خودروهای چینی می باشد و به همین دلیل بسیاری از افرادی که می خواهند با هزینه کمتر خودروی شاسی بلند خریداری کنند می توانند این خودرو را انتخاب نمایند. در واقع باید بدانید در کشور ایران به این خودرو شاسی بلند ارزان قیمت می گویند. زمانی که فروش اقساطی کرمان موتور آغاز شد بسیاری از افراد به خواسته خود رسیدند و توانستند با شرایط قسطی خودروی لیفان X60 را خریداری کنند. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی خودرو های کرمان موتور از طریق لینک اقدام نمایید.

فروش اقساطی کرمان موتور  برای خودروی لیفان X60 :

این خودرو دارای 4 سیلندر می باشد و 1.8 لیتری است و به همین دلیل می تواند 131 اسب بخار قدرت داشته باشد. جعبه دنده آن 5 سرعته دستی می باشد که روی ماشین تعبیه شده است و حداکثر سرعت آن 170 کیلومتر می باشد. مصرف سوخت آن تقریبا 8 لیتر در هر 100 کیلوگرم می باشد و با این حساب باید بدانید برای مصرف شهری بسیار عالی و بی نظیر است.

آپشن های ایمنی و رفاهی این خودرو موجب شده است که بسیاری از افراد به خرید آن علاقه داشته باشند. برخی از افرادی که نمی توانند این خودرو را به صورت نقدی خریداری کنند خرید قسطی بهترین انتخاب برایشان می باشد. البته که آنها باید به خوبی با شرایط خرید قسطی خودروهای کرمان موتور آشنایی داشته باشند و سپس اقدام به خرید آنها نمایند. قفل ایمنی کودک، کیسه های هوا، سیستم تهویه مطبوع، برف پاک کن عقب، سنسور دنده عقب و ... از جمله مهمترین و اصلی ترین آپشن های این خودرو می باشد.

برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی خودرو های داخلی از طریق لینک به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه نمایید. 

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 916
نمایش همه
علاقه مندی ها ()