زمانی که فروش اقساطی سایپا آغاز می شود شما می توانید خودروی آریو را هم خریداری کنید. این خودرو به تازگی محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است و به دلیل ظاهر زیبایی که دارد بسیاری از افراد جذب این خودرو می شوند و اقدام به خرید آن می کنند. اگر شما هم طرفدار محصولات شرکت خودروساز سایپا می باشید می توانید این خودرو را خریداری کنید. یکی از ویژگی های اصلی که خودروی آریو دارد این است که  خانوادگی است و به همین دلیل بسیاری از افراد یکه می خواهند با ماشین خود به مسافرت بروند می توانند این خودرو را خریداری کنند. شما زمان فروش اقساطی سایپا می توانید این خودرو را با قیمت مناسبی خریداری کنید و با ارائه مبلغی به عنوان پیش پرداخت سه دانگ آن را به نام خود کنید. سه دانگ دیگر هم در اختیار نمایندگی قرار می گیرد تا شما تمامی اقساط را پرداخت کنید.برای خرید از نمایندگی فروش اقساطی سایپا  از طریق لینک اقدام نمایید. 

شرایط فروش اقساطی سایپا  برای خودروی آریو چیست ؟

 خودروی آریو یک خودروی شیک می باشد که نمی توانیم آن را به طور کامل محصول ایرانی به شمار آوریم، چرا که بخش از طراحی آن بر اساس خودروهای ژاپنی می باشد. یکی از مهمترین دلایلی که از این خودرو استقبال می شود و افراد آن را خریداری می کنند ظاهر زیبای آن می باشد. اگر شما به قسمت جلویی این اتومبیل دقت داشته باشید به خوبی متوجه می شوید که سبک آن از خودروهای ژاپنی پیروی می کند. به طور کلی شما برای خرید این خودرو هم باید به تمامی شرایطی که سایپا دارد عمل کنید تا بتوانید آن را خریداری نمایید.

شرایط خرید قسطی خودروی آریو دشواری زیادی ندارد و به همین دلیل شما به راحتی می توانید آن را خریداری کنید. البته باید دقت داشته باشید که در ابتدا مبلغی را به عنوان پیش پرداخت از شما دریافت می کنند و باید آن مبلغ را داشته باشید.

برای اطلاع از نمایندگی های فروش اقساطی خودرو های داخلی از طریق لینک به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه نمایید. 

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 891
نمایش همه
علاقه مندی ها ()