زمانی که فروش اقساطی سایپا شروع می شود و افراد اقدام به خرید خودروی مورد نظر خود می کنند، این مسئله که خودرو را در کمترین زمان تحویل بگیرند برایشان اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین اگر شما می خواهید خودروی مورد نظر خود را در کمترین زمان تحویل بگیرید باید به یکی از نمایندگی های سایپا مراجعه کنید. کارشناسانی که در نمایندگی حضور دارند می توانند به شمار مشورت های لازم در مورد فروش اقساطی سایپا را ارائه دهد و بر اساس بودجه و هزینه ای که در دست دارید یکی از بهترین خودروهای سایپا را معرفی نمایند. شما باید زمان خرید خودروی مورد نظر خود به صورت قسطی به مبلغ پیش پرداخت و اقساطی که می خواهید پرداخت کنید توجه بسیار زیادی داشته باشید.برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی خودرو های سایپا به سایت مراجعه نمایید.

فروش اقساطی سایپا  و زمان تحویل خودرو :

 یکی از مهمترین و اصلی ترین دغدغه هایی که افراد زمان خرید خودروهای قسطی دارند این است که آنها نگران می باشند چه زمانی می توانند خودروی خود را تحویل بگیرند. شما باید بدانید هر زمانی که مبلغ پیش قسط را به صورت کامل پرداخت کردید می توانید خودروی خود را تحویل بگیرید. سند خودرویی که شما خریداری کرده اید سه دانگ اجاره به شرط تملیک است و آن را نمایندگی سایپا در اختیار خود قرار می دهد. هر زمانی که شما مبلغ آخرین قسط تان را پرداخت کنید می توانید آن سه دانگ را از اجاره به شرط تملیک درآورید.

از آنجایی که هر ساله تعداد تولید خودروهای شرکت خودروساز سایپا بیشتر می شود شما می توانید هر یک از انواع خودروهای این شرکت را بر اساس میزان هزینه و بودجه تان خریداری کنید. کیفیت موتوری و ایمنی خودرو هم هر ساله بیشتر از سال های پیش می شود، بر همین اساس  شما می توانید با خیالی آسوده خودروی مورد نظر خود را خریداری کرده و شرایط پرداخت اقساط آن هم بسیار آسان می باشد.برای اطلاع از  شرایط فروش اقساطی خودرو های داخلی از طریق لینک به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه نمایید.

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 835
نمایش همه
علاقه مندی ها ()