شرایط فروش اقساطی ایران خودرو بسیار آسان می باشد و به همین دلیل افراد زیادی از این راهکار و خدماتی که توسط شرکت ایران خودرو برای رفاه حال مشتریان فراهم شده است استفاده می کنند. در واقع باید بدانید بسیاری از افراد قادر نیستند که هزینه خرید خودروی مورد نظر خود را به صورت نقدی بدهند، به همین دلیل باید آنها با شرایط فروش اقساطی ایران خودرو آشنایی لازم را به دست آورند و از این طریق خودروی مورد نظر خود را خریداری کنند. خودروهایی که به وسیله شرکت ایران خودرو تولید می شود کیفیت بسیار عالی و بی نظیری دارد و یکی از آنها که شهرت زیادی دارد و افراد بسیاری هم آن را خریداری می کنند 206 می باشد. این خودرو سال های بسیاری است که تولید می شود و از همان سال های اولیه تاکنون طرفداران زیادی داشته است.  

فروش اقساطی ایران خودرو برای پژو 206 :

بیشتر افرادی که جوان تر هستند علاقه زیادی به خودروی 206 دارند و به همین دلیل برای خرید آن تلاش می کنند. برخی از جوان ها شاید هزینه خرید نقدی این خودرو را نداشته باشند، به همین دلیل آنها می توانند به صورت قسطی این خودرو را خریداری کنند. برای خرید قسطی پژو 206 شما باید به عنوان پیش پرداخت مبلغی را به نمایندگی بدهید و سپس مابقی مبلغ خودرو را هم به صورت قسط بندی برای شما تعیین می کنند.برای اطلاع از قیمت خرید اقساطی خودرو های داخلی به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه نمایید. 

دقت داشته باشید که قسط های خودروی پژو 206 را باید دقیقا در زمانی که مشخص شده است پرداخت کنید تا از این طریق هرچه زودتر و بدون هیچ مشکلی قادر باشید سند خودرو را دریافت کنید. هر زمان که شما قسط آخر خودرو را پرداخت کنید می توانید سند را از اجاره به شرط تملیک درآورید و دیگر به راحتی می توانید سند را به نام خود بزنید.

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 916
نمایش همه
علاقه مندی ها ()