برای فروش اقساطی ایران خودرو شما باید در ابتدا نوع خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنید. سمند یکی از خودروهایی می باشد که تولید این شرکت است و از زمانی که تولید شده طرفداران زیادی را به دست آورده و اکنون هم محبوبیت زیادی دارد. سمند هم مدل های متنوعی دارد و هر یک از آنها هم دارای ویژگی های متنوعی هستند. شما باید به خوبی با انواع آن آشنایی داشته باشید و زمانی که فروش اقساطی ایران خودرو آغاز می شود یکی از مدل های آن را خریداری کنید. دقت داشته باشید که قیمت هر یک از مدل ها هم متنوع است و تعداد و مبلغ اقساط هم تفاوت دارد و به این مورد هم بهتر است دقت داشته باشید. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو به سایت مراجعه کنید.

فروش اقساطی ایران خودرو و خودروی سمند :

سمند نخستین محصولی می باشد که بومی است و تمامی بخش های آن ساخت شرکت خودروساز ایران خودرو است. این خودرو را به عنوان یکی از بهترین خودروهای ملی می شناسند و به دلیل طول عمر و کیفیت یکه دارد از آن استفاده بسیار زیادی می شود و مشتریان آن هم روز به روز در حال افزایش پیدا کردن است. پلتفرم خودروی سمند بهینه شده خودروی 405 می باشد و محصولات متنوعی از این خودرو در بازار وجود دارد که شما هر یک را که مالی هستید می توانید خریداری کنید.برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی خودرو های داخلی به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه نمایید.

موتور خودرو سمند 1.8 لیتری می باشد و توانایی آن بسیار بالا است که 100 اسب بخار دارد و این قدرت را به رخ های جلویی انتقال می دهد. این خودرو امکانات خاصی ندارد ولی باید بدانید که از آن دسته خودروهای خانوادگی به شمار می رود و به همین دلیل از آن استفاده بسیار زیادی می شود. پیشرانه های قرار گرفته شده در آن بنزینی و گازی می باشد که قیمت هر یک از آنها در فروش اقساطی متنوع می باشد.

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 863
نمایش همه
علاقه مندی ها ()