بسیاری از افرادی که می خواهند دنا اقساطی را خریداری نمایند برایشان این مسئله اهمیت بسیار زیادی دارد که در کمترین زمان خودروی خود را تحویل بگیرند. شما باید بدانید در صورت یکه ثبت نام شما برای خرید خودرو تکمیل باشد و تمامی مدارک تان را به درستی تحویل داده باشید می توانید در کمترین زمان خودروی خود را تحویل بگیرید. به همین دلیل نسبت به ارائه مدارک تان حساسیت های لازم را به خرج دهید تا همه آنها را ارائه داده باشید. نمایندگی هایی که تحت نظر ایران خودرو فعالیت می کنند تلاش اصلی شان بر این است که، دنا اقساطی را در کمترین زمان به مشتری تحویل دهند تا رضایت آنها را به دست آورند. برای اطلاع از شرایط خرید دنا اقساطی به سایت مراجعه نمایید.

خرید دنا اقساطی و تحویل فوری آن :

 بسیار یاز افراد شاید بر ای باور باشند که اگر می خواهند خودروی قسطی خریداری کنند شاید دیرتر آن خودرو را دریافت نمایند. ولی باید بدانید این شرایط اصلا وجود ندارد و شما زمانی که اولین پیش پرداخت خود را واریز کنید قادر خواهید خودرو را دریافت کنید. دقت داشته باشید که اقساط خود را در کمترین زمان و دقیق زمان مشخص شده پرداخت کنید تا کارهای انتقال سند شما به راحتی انجام شود. تا زمانی که شما تمامی اقساط را پرداخت نکنید نمی توانید سند را بنام خود بزنید.برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه نمایید.

روزی که آخرین قسط را پرداخت کردید قادر خواهید بود که به نمایندگی مراجعه نمایید تا کارهای انتقال سند را برای شما انجام دهند. بعد از اینکه بررسی های لازم را کارشناسان به طور دققی انجام دهند سند خودرو را تحویل شما می دهند. اگر می خواهید تمامی کارهایتان به آسان پیش برود بهتر است بر اساس قوانین که در ابتدای خرید برای شما مشخص می کنند رفتار کنید تا به راحتی بتوانید سند را دریافت نمایید. این خودرو از آنجایی که مشتری زیادی دارد در زمان بسیار کمی تحویل مشتری داده می شود.

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 933
نمایش همه
علاقه مندی ها ()