افرادی که به دنبال خرید دنا اقساطی هستند بدون شک به دنبال یکی از فروشندگانی می باشند که سود کمتری از آنها دریافت کنید. در واقع باید بدانید سودی که روی خرید خودرو به صورت قسطی به وجود می آید را برخی از فروشندگان بسیار افزایش می دهند ولی برخی از آنها بسیار منصفانه سود دهی خودروی قسطی را دریافت می کنند. بنابراین بیشتر خریداران باید به نمایندگی های مجاز ایران خودرو مراجعه کنند تا دنا اقساطی مورد نظر خود را با کمترین سود خریداری کنند. برای اطلاع از نحوه فروش دنا اقساطی به سایت مراجعه کنید. 

خرید دنا اقساطی  با سود کم :

خلاقیت و نوآوری هایی که در خودروی دنا وجود دارد موجب شده است افراد زیادی به این خودرو علاقه داشته باشند و آن را خریداری کنند. از نظر ایمنی و عملکرد باید بدانید این خودرو یکی از بهترین خودروهای ایرانی می باشد. چراغ های جلویی آن زیبایی خودرو را افزایش داده است و همچنین طراحی درونی آن هم موجب زیبایی خودرو گشته که افراد زیادی را شیفته می کند. ایران خودرو یکی از شرکت های خودروساز ایرانی می بادش که تمامی تلاش اش در راستای تولید خودروی ملی می باشد و دنا هم یکی از خودروهای ملی مانند سمند به شمار می رود. ولی باید بدانید کیفیت این خودرو از سمند بسیار عالی تر است و به همین دلیل مشتریان بیشتری دارد.

شما برای اینکه خودروی دنا را با اقساط کم سود خریداری کنید باید به یکی از نمایندگی های مجاز ایران خودرو مراجعه نمایید و بر اساس شرایطی که برای شما مشخص می شود اقساط آن را پرداخت کنید. به طور معمول برای خرید این خودرو از شما هزینه ای به عنوان پیش پرداخت دریافت می شود و سپس می توانید مابقی هزینه آن را هم به صورت قسطی بدهید. دقت داشته باشید تا زمانی که اقساط خودرو را پرداخت نکنید نمی توانید سند آن را به نام خودتان بزنید.برای اطلاع از هزینه فروش اقساطی انواع محصولات ایران خودرو به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه نمایید. 

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 756
نمایش همه
علاقه مندی ها ()