ایران خودرو یکی از شرکت های خودروساز بزرگی می باشد که در طول سال چندین بار فروش اقساطی خودرو در تمامی مدل های تولید شده اش را دارد. شما از طریق نمایندگی های این شرکت خودروساز می توانید به صورت قسطی یکی از خودروهای مورد نظر خود را خریداری کنید. البته که باید دقت داشته باشید هر نوع خودرویی که شما به صورت قسطی خرید می کنید را از نظر سلامت باید به خوبی مورد بررسی قرار دهید. برای اطلاع از  شرایط فروش اقساطی انواع خودرو از طریق لینک ها اقدام نمایید. 

فروش اقساطی خودرو برای پژو پارس :

پژو پارس یکی از بهترین خودروهایی می باشد که شرکت ایران خودرو تولید می کند و به مشتریان خود عرضه می نماید. شما زمانی که فروش اقساطی خودرو آغاز می شود می توانید این خودرو را خریداری کنید و در ماه های مشخص شده قسط های آن را پرداخت نمایید. از زمانی که این خودرو به وسیله شرکت تولید شده محبوبیت بسیار یرا میان افراد به دست آورد اکنون هم بسیاری از افراد به آن علاقه دارند و سعی می کنند آن را به صورت قسطی خریداری کنند. از آنجایی که عملکرد این خودرو بسیار مناسب می باشد آمار فروش بالایی دارد و هر ساله تعداد زیادی از این خودرو وارد بازار می شود.برای اطلاع از فروش اقساطی محصولات خودرو های خارجی  به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه کنید. 

موتور این خودرو 1761 سی سی حجم دارد و مانند بسیاری از نمونه های پیشین که تولید شده است 8 سوپاپ و 4 سیلندر دارد. بیشترین قدرتی که در این خودرو طراحی شده است 97 اسب بخار می باشد و به همین دلیل قدرت گشتاور آن هم بسیار بالا است. از آنجایی که شرکت ایران خودرو تمامی ماشین های خود را با بهترین تکنولوژی ها تولید می کند در نوع جدید این خودرو هم تفاوت هایی را طراحی کرده است. داشبورد مدل جدید این خودرو بسیار زیبا طراحی شده است و امکانات و ویژگی های زیادی دارد که توجه مشتریان را جلب کرده است.  

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 812
نمایش همه
علاقه مندی ها ()