فروش اقساطی خودرو در شرکت ایران خودرو یکی از مهمترین مسائلی می باشد که کارشناسان فروش به آن اهمیت بسیاری می دهند. هر یک از انواع  خودروهایی که در این شرکت تولید می شود دارای ویژگی های متنوعی می باشد که شما باید با آنها آشنایی داشته باشید. در واقع باید بدانید فروش اقساطی خودرو یکی از بهترین فرصت هایی می باشد که بسیاری از افراد می توانند از این طریق دارای خودروی مورد نظر خود شوند. برای اطلاع از قیمت فروش اقساطی خودرو به سایت مراجعه کنید. 

فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی خودرو برای پژو 207 :

در حال حاضر پژو 207 یکی از محبوب ترین خودروهایی می باشد که به دلیل استفاده از آخرین تکنولوژی های به روز دنیا در آن بسیاری از افراد مشتاق به خرید آن هستند. شرایطی که برای فروش قسطی این خودرو وجود دارد به مشتریان کمک می کند که آن را خریداری نمایند و از امکاناتی که دارد استفاده کنند. تجهیزاتی که در این خودرو وجود دارد فول می باشد و دنده آن در دو مدل دستی و اتوماتیک عرضه می شود. هزینه خرید خودروی اتوماتیک به صورت قسطی هم بیشتر از مدل دستی آن می باشد. از آنجایی که فروش این خودرو بسیار رایج شده مدل صندوقدار آن را هم شرکت ایران خودرو تولید نموده است تا مشتریان بیشتری را جذب نماید.برای اطلاع از فروش اقساطی انواع خودرو های خارجی به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه کنید. 

یکی از مهمترین ویژگی هایی که این خودرو دارد سوخت پایین آن می باشد، همچنین قیمت این خودرو نسبت به مزیت هایی که دارد بسیار مناسب و به صرفه می شود. قدرت موتور پژو 207 بسیار بالا می باشد و تمامی استانداردهای آن مطابق با طراحی خودروهای اروپا می باشد. از آنجایی که ظاهر این خودرو بسیار زیبا می باشد جوان پسند است و افراد زیادی در کشور این خودرو را خریداری می کنند. افرادی که در زمینه فروش اقساطی ماشین تخصص بیشتری دارند می توانند به شما راهنمایی های لازم را ارائه دهند تا با بهترین و مناسب ترین قیمت این خودرو را خریداری کنید.

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 764
نمایش همه
علاقه مندی ها ()