خرید اقساطی خودرو به وسیله سرمایه گذاری و اوراق مشارکت یکی از روش هایی می باشد که بسیاری از افراد از این طریق می توانند خودروی مورد نظر خود را خریداری کنند. شما به خوبی می دانید برای خرید خودرو روش های زیادی وجود دارد و یکی از این روش ها خرید قسطی خودرو می باشد که این روش خود به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود. بر این اساس هر فردی بر اساس توانایی و بودجه خود می تواند یکی از آنها را انتخاب کرده و خودرویی که در نظر دارد را خریداری نماید.

خرید اقساطی خودرو

خرید اقساطی خودرو به وسیله مشارکت در سود و تولید به وسیله سرمایه گذاری و اوراق :

در این روش نحوه خرید اقساطی خودرو  از نظر قانونی فردی که مشارکت کننده می باشد هیچ امتیازی را مبنی بر اینکه خرید قسطی خودرو داشته باشد را دریافت نخواهد کرد. اما فرآیندی که در این روش اجرا می شود به گونه ای است که در انتهای آن می توانید خودروی مورد نظرتان را بر اساس روش هایی که مناسب تر است خریداری نمایید. اگر شما در طرح های سرمایه گذاری مشارکت داشته باشید، در واقع می توانید اوراق قرضه آن شرکت هایی که خودروساز هستند را خریداری کنید.

اوراق خریداری شده شما می تواند به صورت روزشمار و یا بلند مدت باشد و بعد از اینکه دوران سرمایه گذاری شما تمام شود و سود آن ار دریافت نید می توانید یکی از خودروهایی که رد نظر دارید را انتخاب نمایید. این روش را اگر بخواهیم به صورت مستقیم مورد بررسی قرار دهید باید بدانید که از جمله روش های خرید قسطی خودرو نمی باشد. اما شما با جمع آوری سود این چند سال به خوبی قادر خواهید بود که در بلند مدت خودروی مورد نظر را خریداری کرده و سپس بر اساس شرایط اعلام شده قسط های آن را پرداخت کنید. برای خرید از نمایندگی فروش اقساطی خودرو های خارجی به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه کنید. 

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 827
نمایش همه
علاقه مندی ها ()