پراید اقساطی و شرایط خرید آن بسیار آسان می باشد و به همین دلیل است که بسیاری از افراد این خودرو را خریداری می کنند. اینکه افراد خودروی پراید خود را در کمترین زمان تحویل بگیرند برای آنها اهمیت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل به دنبال نمایندگی می باشند که خودروی آنها را در کمترین زمان تحویل دهد. برخی از فروشنده ها که بر اساس قوانین وضع شده شرکت خودروساز سایپا عمل نمی کنند احتمال دارد که دیرتر خودروی شما را تحویل دهند. بر این اساس بهتر است برای خرید پراید اقساطی به نمایندگی فروش پراید اقساطی مراجعه کنید تا خودروی خود را هم زود تحویل بگیرید.

زمان تحویل پراید اقساطی :

بسیاری از افراد بر این باور می باشند که زمان تحویل خودروی پراید قسطی زیاد است و به همین دلیل شاید از خرید آن منصرف شوند. ولی باید بدانید اگر شما خرید خودروی خود را از نمایندگی ها انجام دهید نیازی نیست زمان زیاد را صبر کنید. در واقع هر زمانی که اقدام به خرید قسطی این خودرو کنید می توانید آن را تحویل بگیرد و در تحویل گرفتن آن برای شما مشکلی به وجود نمی آید. از آنجایی که روز به روز طرفداران خرید این خودرو بیشتر می شود افراد مایل هستند که آن را به صورت قسطی خریداری کنند.برای اطلاع از  شرایط فروش اقساطی سایپا به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه نمایید.

همچنین باید بدانید تعداد قسط های خودروی پراید زیاد نمی باشد و به همین دلیل هر فردی می تواند آن را خریداری کند. اگر شما می خواهید خودروی قسطی پراید را خریداری کنید باید به دنبال یکی از نمایندگی های مجاز شرکت خودروساز سایپا باشید تا بتوانید با بهترین قیمت و قسط بندی آن را خریداری کنید. همچنین نمایندگی ها یکی از مهمترین مزیت هایی که دارند این است که خودروی پراید شما را در کمترین زمان تحویل می دهند و می توانید آن را سند بزنید.

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1008
نمایش همه
علاقه مندی ها ()