بسیاری از افراد به دنبال پراید اقساطی کارکرده هستند، چرا که آنها اقساط کمتری دارند و از نظر اقتصادی با صرفه تر هستند. شما برای خرید پراید اقساطی کارکرده باید به تمامی ویژگی های سلامتی و ایمنی آن توجه داشته باشید تا با اطمینان بیشتری سوار خودروی خریداری شده خود شوید. به طور کلی خودروی پراید ایمنی بسیار بالایی ندارد و به همین دلیل اگر می خواهید کار کرده آن را خریداری کنید بهتر است به خوبی ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهید. کیلومتر و رنگ بدنه از جمله مهمترین نکاتی می باشد که شما روی آن باید دقت بسیاری داشته باشید. فروش پراید اقساطی از طریق سایت انجام می گیرد.

چه نکاتی در خرید پراید اقساطی کارکرده اهمیت دارد ؟

شما باید برای خرید پراید قسطی به برخی از نکات توجه زیادی داشته باشید که این نکات عبارت هستند از :

پراید اقساطی

  1. پرداخت ماهیانه اقساط اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید به این مسئله توجه داشته باشید. اینکه شما تا چه میزان می توانید اقساط پراید را پرداخت کنید اهمیت دارد و باید با فروشنده در این مورد صحبت کنید.
  2. در مورد هزینه های جانبی خودرو باید به طور کامل مطمئن شوید تا اگر روی اقساط شما تاثیر دارد این نکته را به فروشنده گوشزد نمایید.
  3. بیمه بدنه خودرو از جمله نکات دیگری می باشد که زمان خرید پراید به آن توجه نمایید که تا چند ماه بیمه دارد.
  4. اگر خودروی خریداری شده شما رنگ کرده باشد بدون شک باید هزینه کمتری را برای خرید آن پرداخت کنید. بنابراین بهتر است در این مورد با کارشناسان مشورت کنید تا خودروی شما را معاینه کنند.برای اطلاع از فروش محصولات اقساطی سایپا به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه نمایید.

5. خودرو را باید از نظر فنی به خوبی مورد بررسی قرار دهید، عملکرد سیستم ترمز، فرمان و ... از جمله مهمترین نکاتی می باشد که از نظر فنی مورد بررسی قرار می گیرد و باید به آن اهمیت دهید.

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1637
نمایش همه
علاقه مندی ها ()