خودروی پژو پارس از جمله مشهورترین و بهترین خودروهای ایران خودرو به شمار می رود که بسیاری از افراد از روش خرید پارس اقساطی این خودرو را خریداری می کنند. شما باید به خوبی بدانید که این خودرو مانند بسیاری از انواع خودروهای دیگر شرکت خودروساز ایران خودرو انواع مختلفی دارد و هر یک از انواع آن هم دارای ویژگی های مختلفی می باشد. یکی از انواع مهم آن پارس اقساطی سال 98 می باشد که تولید شده است و کیفیت بسیار بی نظیری دارد. قابلیت ها و ویژگی هایی که در این خودرو طراحی شده است نسبت به مدل های دیگر بسیار پیشرفته تر می باشد و به همین دلیل طرفداران خرید آن هم روز به روز افزایش پیدا می کند. برای اطلاع از  قیمت پارس اقساطی به سایت مراجه کنید.

فروش پارس اقساطی 98 :

 پژو پارس 98 دارای انواع سیستم های ترمز؛ مه شکن، شیشه های برقی و ... می باشد که هر یک از این ویژگی ها محبوبیت آن را تا حد بسیار زیادی افزایش داده است. دماسنج به کار گرفته شده روی داشبورد، سیستم اتولاک، باز کردن درب صندوق عقب از درون اتاق، اتوفلاشر، مستر لاک و ... هم از دیگر ویژگی های مدل 98 پژو پارس است که نسبت به مدل های دیگر در درون خودرو مزیت به شمار می رود. اتوفلاشر که در این خودرو طراحی شده است به شما کمک می کند زمان ترمزهای شدید چراغ آن روشن شود و دیگران را آگاه سازد. برای اطلاع از فروش اقساطی خودرو های ایران خودرو به سایت شرکت سایا خودرو مراجعه کنید.

موتور به کار رفته شده در این خودرو بسیار عالی و پرقدرت می باشد، به همین دلیل این خودرو برای مسافرت های شما بهترین انتخابی می باشد که می توانید داشته باشید. شما چندین کیلومتر هم که با این خودرو رانندگی کنید ماشین خسته نمی شود و بی وقفه کار می کند. فرآیند خرید قسطی این ماشین دشواری زیادی ندارد به همین دلیل شما می توانید با راحتی آن را خریدرای کنید.

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 896
نمایش همه
علاقه مندی ها ()