بسیاری از افرادی که اقدام به خرید پارس اقساطی می نمایند می خواهند که آن را در کمترین زمان تحویل بگیرند. در واقع برخی از افراد شاید بر این باور باشند که  فروش پارس اقساطی شاید زمان ببرد ولی باید بدانید که شما بعد از ثبت نام می توانید این خودرو را دریافت و خریداری کنید. یکی از نکاتی که اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید به خوبی با این مورد آشنایی داشته باشید این است که تمامی مدارک را به درستی تحویل دهید، چرا که هر یک از آنها مورد بررسی کارشناسان قرار می گیرند. برای خرید پارس اقساطی در کمترین زمان تنها باید هرچه سریعتر اقدام به تحویل مدارک تان و همچنین مبلغ پیش پرداخت نمایید.

تحویل سریع پارس اقساطی :

 بسیاری از افراد برای اینکه در کمترین زمان خودروی پارس خود را تحویل بگیرند باید مبلغ پیش پرداخت را که تعیین شده است پرداخت نمایند. همچنین باید نسبت به پرداخت اقساطی که به آنها واگذار می شود از خودشان مسئولیت نشان دهند. مدارکی که شما تحویل می دهید بسیار اهمیت دارد و اگر آنها را به درستی ارائه دهید می توانید خودروی پارس را در کمترین زمان تحویل بگیرید. سیستم های به کار رفته شده در این خودرو بسیار عالی و بی نظیر می باشد، به همین دلیل مشتریان این خودرو هم روز به روز بیشتر می شود.برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید.

اینکه افراد هزینه خریداری این خودرو را به صورت کامل پرداخت کنند برایشان تا حدودی دشوار است و به همین دلیل از طریق خرید اقساطی می خواهند این خودرو را برای خود تهیه نمایند. خرید خودروی نقدی و تحویل فوری آن باعث شده است که افراد میل به خرید این خودرو داشته باشند و بر این باور باشند که خرید قسطی تحویل فوری ندارد. ولی باید بدانید شما می توانید با مراجعه کردن به یکی از نمایندگی های ایران خودرو مانند  شرکت سایا خودرو می توانید در کمترین زمان پژو پارس را به صورت قسطی خریداری کنند.

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 917
نمایش همه
علاقه مندی ها ()