قیمت لاستیک خودرو تحت تاثیر چه عواملی است:

قبل از این که به قیمت لاستیک خودرو  بپردازیم باید کمی با لاستیک آشنا شویم. لاستیک نوع خاصی از پلیمر به نام الاستومر است. یک مولکول بزرگ که می تواند حداقل تا دو برابر طول اصلی خود کشیده شود و به شکل اصلی خود برگردد. اشکال اولیه ی لاستیک، خصوصاً در هوای گرم، خاصیت چسبندگی زیادی دارند. در دما های سرد، لاستیک سخت و شکننده می شود. پس از یک کشف تصادفی توسط چارلز گودیر در سال 1839، لاستیک مدرن اختراع شد. از آن زمان، لاستیک به یک پلیمر طبیعی مهم در جامعه تبدیل شده است. ما لاستیک را از درختان لاستیک (لاتکس طبیعی) و از روغن (لاستیک مصنوعی) می سازیم. در بسیاری از محصولات از هر دو نوع لاستیک استفاده می کنیم. ورزشکاران و کودکان نیز امروزه با توپ های لاستیکی بازی می کنند. البته بیش ترین کاربرد لاستیک در لاستیک های خودرو است. پاک کن ها، کفش، دستکش، وسایل دندانپزشکی و غیره نیز حاوی ماده ی فراگیر لاستیک هستند. در بسیاری از محصولات، لاستیک به عنوان یک پوشش محافظ برای ضد آب و یا ضد ضربه اضافه می شود. قیمت انواع لاستیک خودرو ، با توجه به کیفیت و شرکت سازنده می تواند متغیر باشد. در این مقاله، به بررسی شیمی این ماده و هم چنین قیمت لاستیک خودرو خواهیم پرداخت.

چه عواملی بر قیمت لاستیک خودرو تاثیر می گذارد:

عوامل زیادی بر قیمت لاستیک تاثیر خواهد داشت، از این رو ما باید با برخی از این عوامل آشنا شویم تا خرید بهتری داشته باشیم. به برخی از مهم ترین آن ها در ادامه خواهیم پرداخت:

کیفیت و مقاومت بر قیمت لاستیک خودرو تاثیر دارد: مسلما همه ی ما در زمان خرید، محصول با کیفیت تر را ترجیح می دهیم. وقتی یک محصول دارای کیفیت بالاتری است به معنی می باشد که از مواد اولیه ی بهتری در تولید آن به کار رفته است. مواد اولیه ی با کیفیت قیمت بیشتری دارند از این رو قیمت لاستیک خودرو با کیفیت می تواند زیاد باشد. در مقاله ی بعدی به سایر موارد خواهیم پرداخت. برای خرید لاستیک شاسی بلند  به سایت فروشگاه لاستیک هم پا مراجعه کنید.

آدرس: امیر کبیر شرقی نرسیده به سرچشمه روبروی مسجد بنی فاطمه- پاساژ 110 پلاک 27

ایمیل : info@hammpa.com

تلفن تماس: 7809 570 0992

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 543
نمایش همه
علاقه مندی ها ()