امروزه برای خرید انواع رینگ در بازار، مدل ها با جنس های متفاوتی به چشم می خورد‌. جنس رینگ ها از آلیاژ آلومینیم یا آلیاژ منیزیم است که هر دوی آن ها از رینگ هایی که از جنس خالص بودند مقاومت بیش تری دارند. زیرا هم سبک تر هستند و هم در هدایت گرما نیز موثر ترند. آلیاژ آلومینیوم و آلیاژ منیزیم ظاهر زیبایی نسبت به آلیاژ های دیگر دارند. ولی با گذشت زمان متوجه شدند که رینگ آلیاژ منیزیمی به دلیل انعطاف پذیری پایین و انقباض زیاد، در اثر گرما و سرما به سرعت دچار شکستگی می شود که به این دلیل این رینگ نیز جای خود را به جنس آلومینیومی در خرید رینگ داد.

امروزه رینگ ها از جنس آلیاژ آلومینیومی یا آهنی ساخته می شوند که رینگ های آهنی در برابر رینگ آلومینیومی کمتر مورد توجه برای خرید رینگ قرار می گیرند. زیرا رینگ آلومینیومی علاوه بر ظاهر بسیار زیبا، سبک بوده و قدرت ماشین و همین طور سرعت آن را بالاتر نیز می برد. اگر خواهان خرید رینگ ارزان قیمت هستید و ظاهر رینگ برای شما اهمیتی ندارد می توانید از رینگ های آهنی برای خرید رینگ خودروی خود استفاده کنید.  ولی اگر  خواهان خرید رینگ باقدرت و زیبا می باشید رینگ های آلیاژی آلومینیومی برای خودروی شما بسیار مناسب می باشد.

تولید رینگ هایی با جنس آلومینیومی طبق چه روش هایی انجام می شود؟

رینگ هایی که آلومینیومی هستند همان طور که گفته شد امروزه رواج زیادی در بازار خرید رینگ دارند. این رینگ ها را با دو روش ریخته گری گرانشی و روش ریخته گری با فشار پایین می سازند که در روش ریخته گری گرانشی جنس و همچنین کیفیت و علاوه بر آن ظاهر زیبا را می توان در رینگ ها به خوبی مشاهده کرد. بالعکس ریخته گری با فشار پایین رینگ هایی را می سازد که هم از نظر زیبایی و قیمت و همچنین کیفیت در رده ی پایین قرار می گیرند. برای خرید انواع رینگ اسپرت ، فابریکی ، آهنی و غیره به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمایید.

ارتباط با ما

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی حسینیه بنی فاطمه ، پاساژ  110 ، ط اول ، واحد 19

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه : 33502422-021--09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 990
نمایش همه
علاقه مندی ها ()